Construire decor terariu

Constructie terarii, amenajare, iluminare, DIY si altele
cosminelus
Gecko
Gecko
Mesaje: 59
Membru din: 03 Ian 2014, 03:19
Localitate: Constanta
Nume: Cosmin

Construire decor terariu

Mesajde cosminelus » 28 Iul 2014, 15:47

Salut prieteni,

Dupa ce m-am informat din mai toate sursele existente pe internet, vreau sa va cer si voua un sfat (sunt incepator).
Vreau sa imi creez pt tarantule, un decor din polistiren, in care sa ii fac o ascunzatoare , si separat un vas pt apa. Pentru un avansat in teraristica este ceva banal de simplu poate doar inspiratia sa ingreuneze munca.
Pe mine, si cred ca sunt mai multi crescatori incepatori, ma intereseaza, dupa ce s-a slefuit polistirenul, de ce materiale mai este nevoie, pentru a face decorul, (materiale care sa nu ii puna viata in pericol tarantulei, ma refer la chestii chimice). Am vazut ca unii imbraca polistirenul intr-un fel de ipsos, si il dau cu un lac ecologic. Se poate folosii orice fel de ipsos? Imi puteti lasa niste nume de substante folosite in mod general?

Va multumesc anticipat.
Avatar utilizator
tiktak
Gecko
Gecko
Mesaje: 95
Membru din: 11 Sep 2011, 22:22
Localitate: Alba Iulia
Nume: Stanciu Alexandru
Localitate: Alba Iulia
Contact:

Re: Construire decor terariu

Mesajde tiktak » 28 Iul 2014, 18:00

era simplu doar daca citeai pe forum, la teraristica, se amintea de absolut orice e nevoie pentru construirea unui terariu, dar nu suntem oameni lenesi si nici rai si mai scriem o data.
Dupa ce faci decorul din polistiren, asa cum iti place tie, peste, poti da cu ciment sau cu ghips, care le gasesti la punga de 1 kg, si e suficient. Il faci nici prea gros nici prea subtire, ca sa poti sa il intins peste tot, uniform.
Pentru a da culoare, eu folosesc kit de rosturi, mai nou se gasesc chituri aquastatice cu silicon (inca nu am testat unul de genul dar cu prima ocazie o sa folosesc) in care bagi ori pigmenti de vopsea, ori oxizi, care sunt la fel de puternici in a colora.