Incepator , caut ajutor

Constructie terarii, amenajare, iluminare, DIY si altele
playmaxx11
Ou
Ou
Mesaje: 1
Membru din: 23 Mai 2015, 15:14
Localitate: Bucuresti
Nume: Mihai

Incepator , caut ajutor

Mesajde playmaxx11 » 23 Mai 2015, 15:19

Salut tuturor , sunt incepator in acest domeniu si as fi interesat sa ma apuc de crescutul unei tarantule . As dori cateva sfaturi referitoare la tarantule , cam ce specii sunt recomandate pentru incepatori , cum sa organizez terariul si daca se poate cateva magazine de unde as putea sa cumpar terariul , accesorile si bineinteles "animalul" :)) . Dispun de 300 de lei
Avatar utilizator
Simo_Pas
Breeder
Breeder
Mesaje: 507
Membru din: 16 Apr 2010, 18:44
Localitate: Turda/Cluj
Nume: Simo
Localitate: Turda;Cluj
Contact:

Re: Incepator , caut ajutor

Mesajde Simo_Pas » 24 Mai 2015, 11:37

Salut si bine ai venit! Speciile recomandate la incepatori, sunt cele cu veninul mai putin potent in general. Care are veninul mai putin potent, in schimb arunca cu perisori.... Sfatul meu este sa te hotarasti ce tarantula iti place, ce tarantule sunt la bursa ( banuiesc ca nu vrei sa cumperi din magazin unde pretul este dublu,chiar triplu) in functie de ce preferinta ai , te informezi asupra speciei. Degeaba iti recomand Brachypelama x... daca tie iti place mai mult Chromatopelma cyaneopubescens sau Poecilotheria metallica... Poate gasesti la bursa atat tarantula cat si terariul sau accesoriile dorite
Avatar utilizator
Colban Mihai-Codrin
Administrator
Administrator
Mesaje: 631
Membru din: 22 Mar 2010, 17:03
Localitate: Vatra Moldovitei, SV
Nume: Mihai-Codrin Colban
Contact:

Re: Incepator , caut ajutor

Mesajde Colban Mihai-Codrin » 24 Mai 2015, 23:18