Filme-Seriale
Filme-Seriale
Fiecare dintre noi ne uităm la filme...seriale, care sunt preferatele voastre?
Mie îmi place cel mai mult filmul : Pulp Fiction şi tot ce este regizat de Tarantino.
Serialele mele preferate: Sons of Anarchy, Dexter (după acest serial l-am botezat pe dihorelul meu ) Supernatural , Dr Who , Torchwood şi mai nou Spartacus Sand and Blood
Mie îmi place cel mai mult filmul : Pulp Fiction şi tot ce este regizat de Tarantino.
Serialele mele preferate: Sons of Anarchy, Dexter (după acest serial l-am botezat pe dihorelul meu ) Supernatural , Dr Who , Torchwood şi mai nou Spartacus Sand and Blood
M-a întrebat Huidu,vrei şi tu?
Eu am răspuns: Nu,eu sunt fan Badea
Eu am răspuns: Nu,eu sunt fan Badea
- robertcarst
- Crocodil
- Mesaje: 706
- Membru din: 24 Mar 2010, 21:37
- Localitate: Radauti-Bucuresti
- Nume: Carst Robert Lucian
- Localitate: Radauti - Bucuresti
- Contact:
- movix
- Varan
- Mesaje: 463
- Membru din: 22 Mar 2010, 17:06
- Localitate: Resita
- Nume: Morariu Andrei
- Localitate: Resita/Timisoara
- Contact:
dupa parerea mea Chuck e cel mai tare serial
http://www.youtube.com/watch?v=XNLAxQcSTkc
http://www.youtube.com/watch?v=XNLAxQcSTkc
- Corleone
- Fondator
- Mesaje: 1113
- Membru din: 22 Mar 2010, 16:18
- Nume: Alex Fota
- Localitate: Tirgoviste
- Contact:
Seriale: Prison Break, Sponge Bob Square Pants, The Simpsons, American Dad
Filme: The Goadfather I-III, Star Wars I-VI, The Thirteen Floor, The Ultimate Gift, Blind Dating, Madagascar, Borat, Bruno, Ali-G In Da House, Never Die Alone, si in general majoritatea thrillerelor si dramelor psihologice
Filme: The Goadfather I-III, Star Wars I-VI, The Thirteen Floor, The Ultimate Gift, Blind Dating, Madagascar, Borat, Bruno, Ali-G In Da House, Never Die Alone, si in general majoritatea thrillerelor si dramelor psihologice
id: alexfota91
SERIALE
Seriale la care ma uit cu interes: Scrabs, Doctor House, Strutter, South Park, Family Guy, Futurama si Simpsons
Vin zeii http://www.youtube.com/watch?v=uGq9Jme_PVs
Seriale preferate : Stargate (toate 3), Supernatural, Rome, Prison Break, 24, Spartacus B&S. Si mai sunt inca cateva !
Filme, multe...Braveheart, Lord of the Rings, I Am Legend, Contact, Patriot, Signs, seria Terminator (fara cel nou din 2009),Conspiracy Theory, seria Resident Evil. Si mai sunt multe pe care le-am omis...
Filme, multe...Braveheart, Lord of the Rings, I Am Legend, Contact, Patriot, Signs, seria Terminator (fara cel nou din 2009),Conspiracy Theory, seria Resident Evil. Si mai sunt multe pe care le-am omis...
- shakw0n
- Fondator
- Mesaje: 1116
- Membru din: 27 Mar 2010, 01:32
- Localitate: Constanta
- Nume: Alex B.
- Localitate: Constanta
- Contact:
Eu sunt un impatimit al filmelor bune si mereu sunt in cautare de filme bune, nu neaparat noi. Am observat ca filmele noi nu prea ma mai atrag.
As vrea sa pierdeti 5min din viata gandindu-va si punand aici numele filmelor care v-au impresionat cel mai mult.
Voi enumera si eu majoritatea filmelor pe care le-as revedea cu cea mai mare placere, dar nu in acest moment pt ca sunt putin cu capul prin nori.
As vrea sa pierdeti 5min din viata gandindu-va si punand aici numele filmelor care v-au impresionat cel mai mult.
Voi enumera si eu majoritatea filmelor pe care le-as revedea cu cea mai mare placere, dar nu in acest moment pt ca sunt putin cu capul prin nori.
Goodfellas,Jackie Brown,Reservoir Dogs, Four Rooms,Inglourious Basterds,Natural Born Killers,Rise of the Footsoldier ,Green Street Hooligans 2005,Revolver,Snatch,Lock, Stock and Two Smoking Barrels,Donnie Brasco,Carlito's Way,Scarface,Smokin Aces 1şi 2, The Boondock Saints 1 şi 2,American Beauty,The Usual Suspects.....
M-a întrebat Huidu,vrei şi tu?
Eu am răspuns: Nu,eu sunt fan Badea
Eu am răspuns: Nu,eu sunt fan Badea
- robertcarst
- Crocodil
- Mesaje: 706
- Membru din: 24 Mar 2010, 21:37
- Localitate: Radauti-Bucuresti
- Nume: Carst Robert Lucian
- Localitate: Radauti - Bucuresti
- Contact:
Din pacate filmele nu prea sunt domeniul meu, nu ma prea uit la filme si stiu ca gresesc facand asta, dar astea sunt preferatele mele si pe care le-as revedea cu placere oricand: The Fountain, The Lord of the Rings, Pi, Waking Life, Frida, The Beach. The Wrestler, Requiem for a Dream, Trainspoting cam asta e tot ce imi vine in minte acum...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator